Centrala filtrowentylacyjna AIRLINE LC4P
Urządzenie do zastosowania przy trudnych tematach odciągowych: Pył z cięcia plazmą, laserem, tzw. FINE DUST - bardzo drobny pył mający tendencję do zapychania wkładów filtracyjnych, spawania laserowego, itp.
Urządzenie dzięki swojej specjalnej budowie - FILTRY ZAINSTALOWANE POD KĄTEM - wykorzystuje pęd powietrza wlotowego z pyłem, które mija wkłady filtracyjne i w największym stopniu odkłada się bezpośrednio do leja zsypowego a następnie do zbiornika.
BUDOWA URZĄDZENIA zaprojektowana dla trudnych, standardowo zapychających wkłady aplikacji.
Odbiorca: :
* Pola wymagane
lub Anuluj
Tylko online
Nowy produkt
Urządzenie do zastosowania przy trudnych tematach odciągowych: Pył z cięcia plazmą, laserem, tzw. FINE DUST - bardzo drobny pył mający tendencję do zapychania wkładów filtracyjnych, spawania laserowego, itp.
Urządzenie dzięki swojej specjalnej budowie - FILTRY ZAINSTALOWANE POD KĄTEM - wykorzystuje pęd powietrza wlotowego z pyłem, które mija wkłady filtracyjne i w największym stopniu odkłada się bezpośrednio do leja zsypowego a następnie do zbiornika.
BUDOWA URZĄDZENIA zaprojektowana dla trudnych, standardowo zapychających wkłady aplikacji.
Ten produkt nie występuje już w magazynie
Data dostępności:
System, którego naprawdę potrzebujesz! - Dzięki naszemu wieloletniemu doświadczeniu posiadamy wszechstronne i zrozumienie wszystkich zagadnień związanych z technologią odciągania i filtrowania.
Dlatego idealnie nadajemy się do tego zadania i oczywiście znajdziemy dla Ciebie rozwiązanie AIRLINE, które nie tylko będzie odpowiadać Twoim wymaganiom, ale które zrobi dokładnie to, czego potrzebujesz. Ani więcej i ani tym bardziej mniej.
Prawidłowe usuwanie dymu i pyłu – AIRLINE umożliwia usuwanie różnych rodzajów niebezpiecznego dymu i pyłu z hali produkcyjnej i środowiska pracy. Jednak nie każdy pył jest taki sam, a nawet dym ma różne właściwości.
W związku z tym projekt AIRLINE jest zawsze zależny od specyfiki emisji. Na przykład, w przypadku suchych, swobodnie przepływających pyłów, większe ilości powietrza można uzyskać już przy stosunkowo kompaktowych konstrukcjach. Podczas gdy emisje, które łatwo przylegają do filtrów, muszą być traktowane inaczej.
Różne opcje konstrukcyjne – AIRLINE może być dostarczany w wariantach z czterema lub sześcioma wkładami filtracyjnymi na moduł. Podczas gdy AIRLINE z czterema wkładami ma znamionową wydajność do 4000 m3/h, konstrukcja z sześcioma wkładami filtracyjnymi może osiągnąć wydajność do 10 000 m3/h.
Airline LC 4P | |
Silnik | 2x 3,9 kW, EC |
Sieć zasilająca | 3 ~ 400 V, 50 Hz System TN-S |
Przyłącze | 16 A CEE - Wtyczka trójfazowa, 5-biegunowa zgodnie z normą IEC 60309 |
Zabezpieczenie | 16 A |
Maksymalny pobór mocy (ECT*) | 7,3 kW |
Nominalny przepływ objętościowy (AP**) | 3000 m³/h |
Maks. natężenie przepływu (ECT*) | 6800 m³/h |
Ciśnienie statyczne (AP**) (ECT*) | 4300 Pa |
Maksymalne ciśnienie (ECT*) | 4800 Pa |
Pojemnik na pył | 60 l (opcjonalnie 200 l) |
Poziom hałasu | <75 dB (A)*** |
Waga, ok. | 600 kg |
Kolor | - |
1. stopień filtrowania filtra głównego | |
Obszar filtra (w zależności od zestawu filtrów) | 72 m² |
Liczba filtrów na wkład filtracyjny | 4 |
Klasa pyłu dla wkładu filtracyjnego zgodnie z normą DIN EN 60335-2-69 | M - Skuteczność separacji >99,6 % |
Oczyszczanie | inteligentne czyszczenie impulsowe sprężonym powietrzem |
Przyłącze sprężonego powietrza | NW 7,2, 4-6 bar bez oleju i wody |
2. stopień filtrowania filtra uzupełniającego/drobno-pyłowego (opcjonalnie) | |
Klasa filtra | H13 |
Wymiary (w mm) | |
B | 900 |
T (w tym szafa sterownicza) | 1550 |
H | 3050 |
A | 2630 |
a | 820 |
Złącza | |
Średnica wlotu | DN 250 |
Średnica wylotu | DN 450 |
| |
*EC-Turbo **Punkt pracy ***Strona tylna z wylotem do orurowania |